Ütős márkákat alkotunk
A márka vizuális megjelenése az első dolog, amivel a felhasználó találkozik, ezért nagy gondot fordítunk a színvonalas arculat megtervezésére. Arculati kézikönyvben definiáljuk a legfontosabb szabályokat, melyek meghatározzák és egyedivé teszik a márkakommunikációt. Ez az első lépés a márkaépítésben!
A branding meghatároz, azonosít, kommunikál
Induljunk el az alapoktól! Nem lehet sikeres egy márka, nem lehet sikeres egy termék, ha nincs kidolgozva az arculata, hiszen nem csupán termékeket, vagy szolgáltatásokat, hanem életérzést, hangulatot, érzelmeket kell eladnunk. Emiatt fontos az arculat kidolgozása, a márka alapkövének letétele. Ez az origó, innen indulhat minden más munkafolyamat.
Megálmodva, rendszerbe szervezve
Nem kell minden esetben ágyúval verébre lőni, de a minimális követelményeknek minden magára adó márka esetében meg kell felelni. A branding kialakításánál a márkamegjelenést a logó vagy embléma elkészítésével kezdjük. Erre épül a kisarculat, az elektronikus arculat, a weboldal, a nyomtatott kommunikációs elemek. Az arculat kiterjedésétől függően akár eljuthatunk a standtervig, az autómatricáig, vagy akár a munkaruházat megtervezéséig.
Még a legszűkebb arculat esetében is el kell készíteni a logót, a színeket és a tipográfiai alapvetéseket tartalmazó dokumentumot, másnéven az arculati kézikönyvet. Ez a kézikönyv lesz a záloga annak, hogy a jövőben egységes és standard módon legyen képes a márka kommunikálni. Az arculati kézikönyv elkészítése számos előnnyel jár.
Innentől kezdve van mire támaszkodnod, van mire hivatkoznod, ha egy termékmegjelenést szeretnél. A produkciós cégek pontos utasításokat kapnak a megjelenés formájával kapcsolatban, így nem fordulhat elő például, hogy egy névjegy egy utánnyomás során a branding által megjelölt standardtól eltérő módon készül el.
Felkeltettük az érdeklődésedet?
Kérj személyes konzultációt.

Megéri a branding? Meg!
Az arculati kézikönyv fajlagosan egy komolyabb beruházás és ezt sokan úgy gondolják, hogy nem fontos meglépni egy induló márka esetében. Ez azonban hibás gondolkodás. Az arculatra úgy kell gondolnod, mint egy nagyon fontos befektetésre, a jövőd letéteményesére, amely később a dinamikus növekedésed és a skálázhatóságod alapfeltételét fogja adni a márkád számára.
Imádunk arculatot tervezni
Imádunk arculatot tervezni! Az egyik legfantasztikusabb dolog, amikor összeáll az elképzelés, és testet ölt a márka megjelenése. Számos hazai és multinacionális brand számára terveztünk már arculatot, így pontosan tisztában vagyunk a nemzetközi elvárásokkal. Bízd ránk a márkád megjelenésének kialakítását, hidd el jó kezekbe fog kerülni!
Felkeltettük az érdeklődésedet?
Kérj személyes konzultációt.
Mit tartalmazhat az arculat?
Az arculat lényegében végtelen mennyiségű vizuális elemmel gazdagítható, de alapértelmezésben az alább felsorolt elemekből épül fel:
- Alap arculat (logó, embléma, szlogen)
- Kisarculat (névjegy, levélpapír, boríték)
- Elektronikus arculat (prezentációs sablon, email sablon, dokumentum sablon)
- Weboldal látványterv
- Nyomtatott kommunikációs elemek (plakát, flyer, brossura, poszter, rollup, molinó, szórólap, címke, bélyegző, mappa, jegyzetfüzet, stb.)
- Elektronikus kommunikációs elemek (EDM, e-detailer)
- Mozgókép (corporate video, interjú, videó sablon)
- Egyéb kiegészítő elemek (autó dekoráció, kiállítási standterv, formaruha, stb.)
Az itt felsorolt elemekre gondolj úgy, nem kell egyszerre mindent lefedni, de meg kell adni a lehetőségét a fejlődésnek, így egymásra építve, alaposan átgondolva kell kialakítani a márkád megjelenését.
Elérkezett az idő a branding megvalósításához
Ha meggyőztünk, és neked is szükséged van egy kidolgozott arculatra, amivel büszkén kiállhatsz a nyilvánosság elé a fantasztikus termékeddel vagy szolgáltatásoddal, akkor ideje belevágni. Keress minket bátran, a részleteket pedig beszéljük meg egy személyes, vagy online találkozó során.