Egy nemzetközileg elismert márka rebranding folyamata
A Medi-Radiopharma dinamikusan növekedve meghatározó szereplőjévé vált a nukleáris medicina piacának. A hazai székhelyű vállalat életében elérkezett az a pillanat, amikor az arculatát a nemzetközi megjelenéshez méltóvá kellett alakítani. Ebben a feladatban rendkívüli kihívásokat találtunk és nagy lelkesedéssel vetettük bele magunkat.
A teljesség igénye
A kezdeti ismerkedés után sikerült megtalálnunk a hangot, és bár az embléma megalkotása összetett folyamat volt, utána már egyenletesen haladt az arculattervezési folyamat.
Néhány hónap leforgása alatt a teljes kommunikációs rendszerük megjelenését újraterveztük a névjegykártyáktól a kiállításokon használt nyomtatott anyagokon át a nemzetközi hivatalos weboldalukig. Rendkívül izgalmas feladat volt a branding elemek sokszínűsége miatt.
Vállalati arculat rebranding
Ahhoz, hogy a kommunikációs elemek koherensen működhessenek és minden elem ugyanazt a mondanivalót tükrözhesse, szükség volt egy komplex arculati kézikönyv összeállítására. Ez egy hosszasabb branding folyamat végeredményeként született meg, és azóta is szigorúan véve használják. Minden egyes elemet gondosan megterveztünk, és úgy alakítottunk ki, hogy online és offline felhasználási felületre is alkalmas legyen.


Nemzetközi eseményre tervezve
A Medi-Radiopharma rendszeresen részt vesz a szakma számára megrendezett külföldi kiállításokon, így fontos volt, hogy a megújult megjelenésük a nemzetközi kommunikációjukat is megfelelően erősítse.
A visszajelzések alapján sikeres volt az átállás, és egy sokkal magabiztosabb, és professzionálisabb márka képviseletét láthatják el versenyre kelve legnagyobb versenytársaikkal. A kiállításra készülve az alap arculati elemek mellé készítettünk számos kiegészítő elemet, mint poszterek, jegyzettömb, mappa, rollup, zászló, szalvéta, toll stb.

Digitális arculat és Weboldal rebranding
Az arculat kialakítása során elkészítettük a Word, PowerPoint és E-mail sablonokat, majd nekiálltunk a weboldal fejlesztésének. A reszponzív weboldal fejlesztése során Drupal CMS-t használtunk. A tartalom kialakítása után alap SEO beállítás következett. Az oldal folyamatos karbantartását és a tartalom frissítését napjainkban is végezzük, az analitikát Google Analytics segítségével követjük, így folyamatosan képben vagyunk a látogatottsági adatokkal.

A megújulás lendületet ad
A te márkád számára is elérkezett az idő egy branding ráncfelvarráshoz? Nemzetközi piacra lépnél és már nem elég egy hevenyészett kommunikációs megoldás? Szeretnél magabiztosan magas minőséget képviselve kiállni a versenytársaid mellé egy nemzetközi vagy hazai kiállításon?
A Jacsomedia Digitális Ügynökség készen áll a komplex feladatok megvalósítására. Számíthatsz sokrétű szaktudásunkra és kreatív megoldásainkra, melyek egymásra épülve képesek lefedni a digitális tartalomszolgáltatás széles spektrumát.
„Cégünk, a Medi-Radiopharma Kft. a nukleáris medicina területén tevékenykedik. Annak ellenére, hogy a Jacsó Média még nem dolgozott ilyen speciális termékkörrel, nem riadtak meg a kihívástól, melynek köszönhetően cégünk új weboldala most már a nemzetközi porondon is helyt áll.”
